Публиката и критичарите се разочарани од филмот Joker: Folie à Deux.
Мјузиклот на Тод Филипс, во кој глумат Хоакин Феникс и Лејди Гага, доби оцена D од CinemaScore, која ги оценува филмовите врз основа на анкети по објавувањето.
Според ComicBook, ова е еден од ретките случаи кога и критичарите и публиката го делат истото мислење за филм инспириран од стриповите на DC - има 33% оценка на Rotten Tomatoes врз основа на критиките на критичарите и 31% врз основа на рецензиите на гледачи.
Покрај тоа што има полоша оцена од омразените филмови Borderlands и Megalopolis, кои имаат оцена D+ на CinemaScore, мјузиклот на Филипс беше прогласен и за еден од најлошите адаптации на стрипови.
Во 45-годишната историја на CinemaScore, Joker: Folie à Deux е првиот филм базиран на стрип кој добил оцена D. Пред него, титулата за најлоша адаптација на стрип ја имаше Fantastic Four од 2015 година: C-.
Стрип адаптации кои добија оцена C+ вклучуваат Batman & Robin, The Spirit, Jonah Hex, Ghost Rider: Spirit of Vengeance, R.I.P.D., Morbius и Madame Web.
ПРЕДУПРЕДУВАЊЕ Текстот понатаму содржи спојлери! Ако сè уште не сакате да ги знаете деталите за Joker: Folie à Deux, не читајте понатаму.
Голем број обожаватели на Joker од 2019 година сметаат дека филмот не требало да добие продолжение, а особено не продолжение кое е мјузикл. Не е тајна дека филмските мјузикли се еден од најомразените жанрови меѓу гледачите, поради што многу маркетинг компании се обидуваат да го сокријат жанрот кога промовираат музички филмови.
Судејќи според прегледите на публиката на Rotten Tomatoes, голем број гледачи не ни знаеле дека Joker 2 е мјузикл. Дополнителен шок ги чекал кога сфатиле дека филмот не е класичен мјузикл со авторски песни, туку мјузикл за џубокс во кој изведувачите пеат постоечки песни, како во филмот Mamma Mia.
Гледачите на кои не им пречеше фактот што Joker 2 е мјузикл се исто така разочарани бидејќи не разбираат што Тод Филипс се обидува да каже во новиот филм. За разлика од првиот филм, кој беше критика на модерното општество во стилот на класиците на Скорсезе, новиот филм е опишан како misery porn, кое е премногу фокусирано на тортурата на измачувањето на главниот лик.
Последната капка што ја прелеа чашата беше контроверзниот крај. Имено, во центарот на заплетот е судењето на Артур Флек (Феникс) за убиствата од претходниот филм. Неговиот бранител тврди дека Артур има дисоцијативно растројство на личноста, што значи дека злосторствата не се негова вина, туку неговата поделена личност Џокер.
Сепак, на крајот од филмот, Артур признава дека Џокерот не постои и дека за сите злосторства е виновен Артур Флек - обичен човек кој страда од психички проблеми. Полицијата потоа го враќа во Аркам, каде што друг пациент, кој се покажува дека е вистинскиот Џокер, ќе го избоди до смрт. Пациентот потоа „исцртува“ насмевка на лицето со нож, слично на Џокерот што го игра Хит Леџер во The Dark Knight.
Ова се само дел од критиките на кои наиде последниот филм на Филипс. Joker: Folie à Deux е на пат да стане едно од најголемите финансиски промашувања во Холивуд во 2024 година.
Филмот беше премиерно прикажан на 4 октомври, а во првиот викенд од прикажувањето заработи само 20 милиони долари со буџет од околу 200 милиони долари.